About

klik..klik..

Khamis, 17 Februari 2011

tolong...kenapa nie??

Duk tengah membawa blog member2...yang dekat ruangan ruang pembacaan..tengok saper yang update cerita baru..tu memang rutin aku, mesti baca info terkini..komen ke x, tu laen cerita...tengah duk scroll tu, perasan satu nama nie...cam pelik jew..xpernah nampak pun semalam...bila masa plak aku follow blog nie??memang confius tersangat la...

Tanpa lengah kan masa terus bukak untuk baca cerita dier, kot2 la aku yang terlupa..namanyer KEHIDUPAN BARUKU SELEPAS KUALA LUMPU

Sebaik buka, camnie keluar paparan dier:

kan aku salah seorang follower tu

Haih, pening ah..bila plak aku follow nie...seingat-seingat aku, memang xpernah follow dier...pastu ader banyak gak cerita yang dier update, tapi bila buka, semuanyer jadi camtu....lagi satu, kalau betul aku follow, xkan, sebelum nie aku langsung xperasan akan nama tu..xpernah ader kat ruangan senarai pembacaan..memang xlogik la law aku follow sebelum nie...memang pagi nie jew nama blog nie wujud...kenapa ek??

Pastu aku nk remove la dier, tapi cammana nak buat ek??ader sesiapa yang boleh tolong bagitahu??


✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

1 terbaik dari ladang:

Qastalani® berkata...

dia baru tukar nama kot?

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp