About

klik..klik..

Selasa, 23 November 2010

GILER..GILER..GILER....

Bengong...!!!

hah, sorry la..memang hati tengah menggelegak tahap giler...memang tahap meletup da nie..memang hangin sangat....!!!!

Jenis x faham bahasa betul la...!!!aku da cakap, wrong number, wrong number lah...!!!!xpayah nak memain!!!ke sememangnyer ko tu giler???

dari pukul 5.30p.m lagi duk col, bila aku angkat, bila aku tanya nak cakap dengan siapa, boleh memain pulak..buat2 cakap bahasa indon la, dieleg siam la, cam sindrom down la...!!!hampeh tol...!!!pastu boleh plak faham bila aku cakap salah nombor n wrong number, boley plak cakap, oh, ok...maaf...lepas tu x sampai 5 minit call balik n buat perkara yang sama...!!!memang sakit hati lah...

aku bagi kat atieq, siap atieq da marah2...pastu dier cakap, sowie...then call balik...!!!memang gilew kan...sampai la kul 7.00p.m, aku bagi kat en aizi..then en aizi cakap, boley x jangan kacau lagi, saya suami dier...pastu orang giler tu boley plak cakap elok-elok dengan en aizi....bengong tol...pastu baru xkaco..fuhh, aman...!!!!kul 7.15p.m, dapat 1 mesej dari celcom...ader panggilan dari nombor tu..aik, xhabis2 lagi kew???pastu baru xcall, mungkin dier call, tapi xdapat kot, sebab tu dier stop...aku memang hangin giler...

ini nombor orang gila tu 0128879505....nasib ko la...memang aku promote gilew kat sini...bengong punyer orang...!!!

ha, hari nie balik kerja lewat cz menyiapkan report kelulusan bahan...yes, kelulusan bahan....pembaikian nyer...hehhehe...kul 3.30p.m tadi pergi kemaman..balik ofis kul 5.05p.m, ingat boley terus balik rumah...sekali en naza suh settle kan terus then nak hantar ke K.T pagi esok..so, xder pilihan laen...stay la sampai malam...okey sudah penat..saya mahu pulang...



✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp