About

klik..klik..

Sabtu, 27 November 2010

part-time work

Setelah berkira-kira dan berfikir-fikir...nekad buat keputusan...!!hehhe...confirm buat part time...semalam pergi jumpa taukeh kedai...aku wat part time di kedai makan, tu jumpa taukeh kedai...

kerja start pukul 5.00p.m hingga pukul 12.00p.m..tetapi nak kemas2 lagi, mau pergi pukul 1.00a.m gak la...dibayar sebanyak rm15 selama 9 jam...kalau kerja da lama dapat la rm 20 sehari...tu yang menjadi masalah, cz aku kerja sekarang pukul 5.00p.m baru habis kerja...tup tap tup tap, mau pukul 6.00p.m gak sampai umah..tu semalam aku mintak nak masuk pukul 7.00p.m n kalau boleh datang awal, aku masuk pukul 6.00p.m...gaji???xtaw la nak kira macam mana...hasil perbincangan semalam, datang petang nie untuk mencuba boleh ke tidak dulu..sebab dier takut aku penat..siang malam kerja...takut x larat...lagipun, pengalaman pun aku xder langsung...hihiihihi...akupun terfikir gak, takut xlarat jew..hehehhe...kalau ikutkan si dier pun, memang xbagi...riso aku xlarat... :) thanx sayang...

xpew la, aku fikir, cuba dulu..kalau xlarat, tarik diri la...lagipun memandangkan sebelum nie, belah malam, duduk kat rumah, asyik bosan jew..xtaw nak buat apa..pastu tido awal...kadang2 kul 9.00p.m da lentok...gilew awal...hahhahahaha...

so, sekarang, saya akan kerja dengan gigihnyer...bley dapat duit lebih... ;)



✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

4 terbaik dari ladang:

Afraliza Yusof berkata...

perghhhh!!! kuatnye bekerja.. larat ke? ermmm.. thinking.. toksah le.. nnt sakit..

MiSz ZuE berkata...

Tu la...1/2 month..duk fikir..hohoho...xpew la, try dlu...xcukup bajet la kak afra, keje cn...tu nk kena wat part time...

Afraliza Yusof berkata...

ok la..pk2..nway i support u..buat yg terbaek 4 ur life..take care..

MiSz ZuE berkata...

ok, thank...

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp