About

Selasa, 30 November 2010

Last day...

Last day bekerjasama untuk projek R&R Perasing.... :(

Hari nie En Mat @ Project Manager berkhidmat untuk projek nie @ berhenti...agak terkejut jugak la...walaupun sudah mengetahui yang dier nak berhenti...kalau di ikutkan tarikh sebenar, dijangka dier behenti pada 15 December..tut..tut..hari nie last..patutla semalam x datang n katanyer pergi K.L...rupa2nyer menguruskan apa2 yang berkaitan di HQ...

Erhm, tetiba rasa sedih lak..yer la, 2 bulan gak bekerja sama dengan dier..dapat tunjuk ajar daripada dier..dier pulak suka mengajar, n senang untuk bertanya..kalau xfaham, memang dier akan ajar...xder la nak marah2 xtentu pasal..tp tu la...xsemua yang menyenangi sikap dier..dan ader jugak sikap dier yang perlu di ubah..rasanyer kitarang di projek R&R Perasing jew la yang tahu jew yer... ;)

sementara PM dapat ganti, En Azlam akan mengambil alih..sebagai Pemangku Projek Manager...so, sesaper nk isi borang, boleh la yer..hantar resume...

Planning buat makan2 dengan Pak Cik Halim..pergi makan ikan bakar at Tanjung Lumpur..or steamboat...bila usulkan pada En Mat, katanyer xnak, cz nak balik kelantan tengahari...xstill sampai malam..last2, buat makan tengahari jew...di Restoran Noriz..ok jer makanan kat situ..memang sedap pun..lebih2 lagi diorang plak nak makan ikan baung..aku lak bley makan ikan patin..kat situ sedap k..masakan dier...hehhehe...cam promote jew...taw la, keje part time situ..hohohooho..

Begitu la nasib kerja dengan orang nie..bila diperlukan dipanggil..bila x diperlukan dibuang..dan kita sebagai pekerja juga ada hak untuk memilih..bila kita merasakan sesuai, kita boleh terima dan jika dirasakan tidak sesuai, kita boleh memohon untuk behenti...



✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp