About

Isnin, 1 November 2010

hangin tol...!!!!

duh..berasap rasa..pepagi da rasa terbakar da...sakit hati n geram tahap cipan r...

pagi nie datang kerja dengan motor...menbonceng dengan aizan..selalu belah pagi aizan yang bawak..tapi hari nie aku yang bawak..xkisahla saper yang bawak..that not the point...

masa nak masuk simpang T, kenderaan memang berderet-deret..cam biasa la, belah pagi kan..memang berderet tahap dewa...ader 1 proton exora tu bagi signal nk masuk simpang, dier setentang ngan aku...lori lak dari 1 lagi simpan tengah bersedia menunggu untuk keluar dari simpang..da aku tengok exora tu nak masuk simpang, so, itu la peluang aku untuk masuk simpang tu gak..simpang yang sama kan..so, aku pun membelok untuk masuk...then, boleh lak proton exora tu pergi ke tengah ckit, semata-mata nak elak jalan yang tengah diperbaiki..konon-konon sayang kereta la...dier x tengok ke aku yang kat sebelah nie..taw la motor jer...cepat2 membrek..law terlambat cikit, memang langgar keta dier r..memang cium r bahagian tepi depan kereta tu...aku nak elak ke kanan lagi, da xleh cz ader lori yang menunggu untuk keluar dari simpang tu...

memang geram giler ah...sakit ati sangat...consider la kenderaan laen gak..sama2 pengguna jalan raya kan???



✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp