About

Selasa, 9 November 2010

mTest

dapat taw keputusan KPLI  sudah keluar..terus excited bukak website..www.emoe.gov.my...

hasil nyer.............




baru mTest...pastu ader temuduga lak..mTest pun belum tentu lepas lagi..cz SANGAT susah, k...hohoho...sebelum nie pun da pernah dapat, tahun yang lepas rasanyer, tp setakat mTest jer la...

urhm, jangan cepat berputus asa yer norma azura...!!!usaha dulu yang penting..mana la taw, kali nie ader rezeki...

tetapi yang lebih utama sekali sekarang nie, sebenarnyer tengah kepeningan untuk balik ke kampung...malas pun ader..penat badan rasa...

13hb mTest di kelantan...
14hb meeting tapak JKR di gebeng, pahang
16hb - nak balik kampung lagi - kelantan
17hb - raya haji

huhuuhu...kelantan ke pahang macam dekat jew nak ulang alik kan??naek bus amik masa 5-6 jam jugak...tu yang duk berfikir...sakit kepala rasa...bukan masalah besar, tetapi da cukup serabut kepala...

Mulanyer ingat nak MC jew, tetapi bila fikir balik, xkan lama giler sampai 4 hari...13hb, 14hb, 15hb, 16hb...lama tu..confirm2 kontai MC beli...nak combine rayer....hhehehe...

Lagi satu perkara yang aku duk berfikir nie, untuk menduduki mTest...!!buku ujian mTest, aku sendiri da lupa mana ntah letaknyer..hohoho..yer la, da taw ujian SUSAH, xkan xnak study sebelum masuk exam...!!!

Aduhh..cammana ek??tapi tu la, cam xder pilihan laen jew...huhuhu...

si dier pun dapat panggilan gak.. tapi xsama tempat la plak..xdapat pergi test sekali...





p/s: good luck yer..!!!



✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

1 terbaik dari ladang:

afraliza berkata...

apply kpli lagi???gud luck nooo...

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp