About

klik..klik..

Rabu, 17 November 2010

Rayer korban

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA...

Makan daging korban cikit2 jew taw..nanti darah tinggi..kan ader yang pitam..hehehehe....
Padahal, aku baru jew lepas melantak 1 mangkuk sup tulang rusuk..hheehhe..best woii..sgt delicious, sampai menjilat 10 jari...ngeh..ngeh..ngeh...

Hari nie kat umah aku selain sup, kitarang buat daging bakar..1 jenis, 1 jenis bakar letak garam kunyit, lagi 1 jenis bakar tawar, then cicah dengan kicap yang telah digaul bersama bawang n lada..perghh..sedap...lagi hidangan ialah daging goreng biasa...n last skali air asam..itu untuk perut lembu...tapi yang itu aku xmakan...sowiee....

Ha, semua hidangan adalah daging..xder ayam, ikan, sotong, udang, etc...tanpa sayur mayur juga..hanya daging...!!! dan sangat sedap + seronok bila makan beramai-ramai..bukan ramai mana pun 2 hidangan jew...family aku, abg ma,pastu sepupu2 aku..kak za belum datang lagi, abg in pun belum datang lagi..maybe petang2 cikit...

Dan menambahkan lagi rasa puas hati balik kampung rayer ini adalah kerana my mum buat ketupat lemak letak kacang di dalamnyer..perggghhhh, memang my favourite la...hehehehe...

Ha, semalam lak, hampir kul 10 p.m gak la aku sampai kat rumah..bertolak dari kuantan lam area kul 3.00p.m..agak lambat ca kitarang singgah kat K.T dulu..pergi makan keropok kat tepi pantai bersebelahan lapangan terbang K.T...jumpa member atieq kejap...urhm, semlm atieq hantar aku kat depan umah terus..asal nyer nak dier yang amik aku, tapi dier xleh amik, ader hal..so, cancel jumpa..tu yang atieq terus hantar aku kat rumah.....so, xder la istilah dating dengan nyer...urhm, xpew esok bley lagi...lusa kew...banyak masa lagi...




✿.a.:* *.:a.✿ www.lifezheartyz.com ✿.a.:* *.:a.✿

0 terbaik dari ladang:

klik..klik..

jom, sign up ChurpChurp